Prin adresa numărul 23273/19.02.2021 privind necesitatea actualizării Planului Urbanistic General (PUG), primăria este somată de către Ministerul Dezvoltării și Administrației Publice fie să-și actualizeze acest plan, fie să-l trimită corect către acest minister, dacă îl are.
Ce spune Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare:
„Primarul, prin structura responsabilă cu urbanismul condusă de arhitectul-șef din cadrul aparatului de specialitate: […] b) asigură elaborarea planurilor urbanistice aflate în competența autorităților publice locale, în conformitate cu prevederile legii”.
În conformitate cu alin. (4) al art. 48^1 din aceeași lege, în termen de 15 zile după aprobare, un exemplar al documentației de urbanism se înaintează, în format electronic, către Ministerul Dezvoltării pentru preluarea în Observatorul teritorial național.
Pentru facilitarea prelucrării, documentația trebuie transmisă în format GIS sau CAD, cu coordonate spațiale, în proiecția geografică națională Stereo 1970.
Știm că primăria a demarat această actualizare în 2018 (vezi document), însă contractul pentru intabularea ulițelor comunale este abia în desfășurare.
Și atunci cum a finalizat sau cum va finaliza primăria Planul Urbanistic General? Și cu cine? Că la Urbanism toate posturile sunt vacante.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Gazeta de Stalpeni și pe Google News


