Sub directa îndrumare a domnului Șerbănoiu, având în domnul Nițu un bun executant și bucurându-se de sprijinul necondiționat al colegilor săi de partid, s-a reușit, în decursul a cinci ani, marea performanță de a transforma existența apei potabile la robinet într-un lux mult prea greu de suportat de administrația locală, pentru a-l putea oferi cetățenilor comunei Stâlpeni.
Problemele existente la serviciul de apă nu reprezintă un lucru nou, pe care domnul Șerbănoiu le-a descoperit acum și cărora, din criza de timp, nu a reușit să le găsească o rezolvare. Problemele existente la serviciul de apă erau foarte bine cunoscute încă din anul 2016, timp în care personal am adus în atenția domnului primar și a consiliului local o parte din aceste probleme, cerând să ni se prezinte de către administratorul din acea perioadă al firmei SC APA SERVUTIL STÂLPENI MIHĂEȘTI SRL, domnul Nițu Gheorghe, firmă ce administra la acel moment serviciul de apă și care ulterior a fost falimentată, o situație clară a problemelor existente, pentru a se putea găsi cele mai bune soluții în vederea rezolvării lor.
Beneficiind de sprijinul necondiționat al domnului Șerbănoiu, situația reală din firmă a fost ascunsă până în anul 2018, deși au existat numeroase atenționări din partea mea în CL, când situația dezastruoasă din firmă a fost recunoscută, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, hotărându-se separarea de comuna Mihăești și înființarea unei alte firme care să administreze acest serviciu.
Din păcate, șarada minciunilor și a neregulilor a continuat, neschimbându-se mai nimic, vorba românului „Aceeași Mărie, cu altă pălărie”! Conducerea a rămas aceeași, deciziile proaste și informările cu privire la situația reală au continuat la fel ca înainte, domnul Șerbănoiu fiind preocupat mai mult de excluderea mea din partid și din CL decât de rezolvarea acestei probleme.
Deși domnul primar susține sus și tare că nu ar fi știut situația reală și că, de fapt, el nu a avut niciun amestec, deciziile din trecut, cât și cele din prezent, îl contrazic. În acest sens, o să dau câteva exemple:
- Hotărârea de consiliu din decembrie 2019, inițiată de dânsul, prin care se prelua de către noua firmă o datorie de cca. 1,1 miliarde de lei de la vechea firmă, fără a se specifica exact ce reprezintă această sumă;
- Mentinerea acelorași persoane în conducerea noii firme, înființată în 2019, deși aceiași oameni falimentaseră vechea firmă de apă.
Numirea noului administrator, în urmă cu o lună, tot pe criterii politice, obstrucționarea „comisiei de apă”, amestecul nejustificat al administratorului public în firma de apă și subfinanțarea acestui serviciu din bugetul local sunt și acestea alte exemple.
Comparați alocarea a 3 miliarde de lei pentru un teren sintetic cu cele 140 de milioane pentru serviciul de apă. Acestea sunt prioritățile pe timp de criză a serviciului de apă ale domnului primar.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Gazeta de Stalpeni și pe Google News