In sedinta de CL din 28 ianuarie 2021, la initiativa consilierilor locali Pro Romania, respectiv domnii Constantin Cutic, Constantin Dumitru si Florin Dima, precum si a delegatului satesc Gheorghe Nicolae, a fost adoptata Hotararea de Consiliu Local cu nr. 8 privind aprobarea unor masuri de imbunatatire a actului de transparenta decizionala si de crestere a gradului de acces al cetatenilor la documentele de interes public si a activitatii Primariei si a Consiliului Local Stalpeni, inclusiv a comisiilor de specialitate din cadrul CL.
Hotararea a fost adoptata cu unanimitate de 12 voturi si poate fi vizionata apasand aici.
In acesta se prevad termene clare de publicare, de regula intre 0 si 7 zile, a documentelor si informatiilor privitoare la:
– achizitiile publice (toate);
– ocuparea si scoaterea la concurs a functiilor publice;
– activitatea de urbanism;
– bugetul de venituri si cheltuieli, executia bugetara, gradul de indatorare, rectificarile la buget;
– activitatea Consiliului Local;
– contracte de inchiriere si concesiune.
Materialele prevazute a fi publicate se vor afisa pe partitia primariei Stalpeni de pe site-ul CJ Arges, dar vor fi preluate si de site-ul stalpeni.ro pentru o mai buna sistematizare a informatiilor si pentru pastrarea integritatii acestora.
Este un pas important catre deschiderea administratiei locale si asigurarea transparentei, insa, asa cum ii cunoastem pe domnii si doamnele de la putere la care diferenta dintre promisiune si fapta este o cale destul de lunga, ne intrebam care sunt sanctiunile in cazul in care acest regulament nu va fi respectat? Niciuna?
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Gazeta de Stalpeni și pe Google News